Menu
Kvalita
veřejné správy
Mapa webu
rozšířené vyhledávání

Frýdek-Místek: Klientské centrum

Frýdek-Místek: Klientské centrum

Frýdek-Místek: Klientské centrum

Ukončení nájmu nebytových prostor vlastněných soukromým vlastníkem přimělo město k vybudování úplně nového klientského centra. Cílem bylo koncentrovat služby „vysokoobrátkových“ přepážek s bezbariérovým přístupem a odpočinkovou zónou. To vše za proskleným vstupem s posuvnými automatickými dveřmi pro vytvoření vzdušnosti a moderního rázu.

V klientském centru, které je vybaveno plošinou pro imobilní občany, jsou soustředěny frekventovaná pracoviště. Je tam podatelna, pokladny, pracoviště Czech Pointu s vidimací dokumentů a podpisů nebo správa místních poplatků a nedoplatků. Recepce klienty nasměruje, poradí, poskytne informace a nezbytné tiskopisy, spojí telefonní hovory, slouží i jako výdejna zásilek. A zároveň nepřetržitě monitoruje vstup do hlavní budovy a tím posiluje bezpečný pocit
z místa.

Klientské středisko je přehlednou křižovatkou magistrátu, jeho nejrušnějším, velmi frekventovaným místem. Relaxačním středobodem prostoru je kruhové odpočívadlo na způsob moderních obchodních domů, které si klienti velice vychvalují. V rámci dalšího rozvoje je plánována instalace elektronického vyvolávací systému pro klienty.

Příklad je součástí publikace příkladů dobré praxe Přívětivý úřad obcí III. typu 2022

Více o soutěži zde: https://kvalitavs.cz/privetivy-urad/privetivy-urad-obci-iii-typu/privetivy-urad-obci-iii-typu-zari-2022-52cs.html

Foto: Archiv města.

Přílohy

MVR-brozura-2022-final.pdf

MVR-brozura-2022-final.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 13,31 MB
Datum vložení: 16. 2. 2023 19:39
Datum poslední aktualizace: 29. 2. 2024 13:30
Autor: Správce Webu

Dobrá praxe

Zajímavé odkazy

Přívětivý úřad

Kvalita a inovace

Veřejná správa

Kvalita veřejné správy, MVČR

Vznik webové stránky www.kvalitavs.gov.cz byl realizován z finančního příspěvku Fondů EHP a Norska, konkrétně programu Řádná správa.


nahoru